Två veckor

0kommentarer

Idag är valparna två veckor och de har fått ögon. Aktiviteten ökar allt mer i lådan och nu är de till och med uppe och går, även om det är på stapplande ben. De trillar omkull allt som oftast, men de försöker i alla fall. Det börjar också komma lite små skall från dem eller ska jag säga - de tränar på det som så småningom ska bli ett skall. Otroligt ljuvliga är de i alla fall.

Jag har börjat videofilma dem och en dvd från detta följer sedan med varje valp. Jag har filmat alla mina kullar och filmen har alltid följt med till nya ägarna. Det har varit uppskattat både då och att ha att titta tillbaka på senare. Någon Ingmar Bergman är jag ju dock inte och ingen Sven Nykvist heller, men det brukar duga i alla fall.

Timmen börjar bli sen nu, men jag ska försöka lägga ut lite bilder imorgon. Vi tog bilder på var och en tidigare ikväll och jag hoppas de kommer ut här imorgon. Hav tålamod!

Kommentera

Publiceras ej