GOTT NYTT ÅR

1kommentarer

Hej ni trogna besökare! Helt otroligt att någon fortsätter att besöka denna sida när det händer sååå lite här. Jag ska ta som nyårslöfte att bättra mej....

Annars så berättas det mera om aktiviteter och liknande på min FB-sida, men det betyder ju att man måste ha ett konto på FB för att kunna ta del. Därför ska jag bättra mej här. Även hemsidan ligger ju för fäfot och min förhoppning är att det ska hända lite positivt där också.

 
Vad är annars på gång? Ja, vi väntar spänt på att Svärta ska komma i löp för det är planerat parning för hennes del - hennes första kull, så det är extra spännande. Det blir en "helfransk" kull eftersom ju Svärta är franskfödd och hennes tilltänkte likaså. Han bor dock i Danmark numera och heter Facco de la Malbirado, en orange/vit välmeriterad trevlig kille. En kull som vi såklart hoppas mycket på.
 
Jag hade ju hoppats på att Svärta skulle komma igång med sitt löp här i mellandagarna, men ack så jag bedrog mej. Det hade nämligen varit riktigt passande eftersom jag ju i alla fall ska åka till Göteborg till helgen och då hade det ju suttit fint att ta färjan över till Fredrikshamn. MyDog står på programmet och det är Mocca som ska ställas två dagar. Beklagligt är att det endast är ytterligare en breton anmäld första dagen och i övrigt så är det alltså bara Mocca. Hade ju hoppats få se lite nya bekantskaper.
 
Nu önskar jag er alla ett riktigt GOTT framgångsrikt NYTT ÅR, så hoppas jag vi ses och hörs snart igen.

1 kommentarer

Eva Olausson

31 Dec 2013 11:41

Kul att du är på banan igen! Jag önskar lycka till med kommande utställning och Svärtas parning.
Med vänlig hälsning, Eva

Kommentera

Publiceras ej