En vecka

3kommentarer

Ja tänk det har redan gått en hel vecka sedan Raskas rövargäng såg världen. De mår utmärkt och jag här kommer också några bilder. Jag antar att de är efterlängtade!

  De fyra pojkarna....


 ... och de fem flickorna


    

och lite blandat. Klicka på bilden så blir den större.



Måste bara avsluta med en blomsterbild också. Min fantastiskt vackra magnolia har varit helt översållad med blommor i år också. Nu är den dock på upphällningen, men ännu har jag många fina blommor kvar. Se och njuuuut.....





När jag ändå håller på med blomstertema - jag har ju också en liten samling av pioner. Den första som blommar är dillpionen - i år med hela fem fantastiskt vackra blommor.

Så här vacker är den


.

3 kommentarer

Jacob

26 May 2011 23:30

Man blir helt sjuuuuk! De är så fina! BÅDE valpar o pioner...Våra pioner har inte slagit ut ännu, men de kommer!

Mita

27 May 2011 13:24

Tänk så fort tiden går, redan en vecka.

De ser verkligen runda och välnärda ut dina små rövare :)

Magnolior är ju bara så vackra liksom dillpionerna.

/Mita

Erik&anna

28 May 2011 11:30

Åh... Så fina de små valparna är! Så roligt att få se dem på bild igen! :-)

Kommentera

Publiceras ej