Kennelläger 2010

0kommentarer

Nu har inbjudan till årets kennelläger gått iväg via e-post. Om du inte fått något mail så kan det bero på att jag inte har din rätta e-postadress. Hör i så fall av dej så fixar vi det.

Veckan före påsk är det alltså dags igen och jag hoppas få se många Eirams-hundar på Gotland igen.

I första hand är veckan ordnad för våra valpköpare, men det kan finnas någon plats ifall det är någon annan som vill prova lyckan.

Det blir diverse olika träningar och jag hoppas snön försvinner snabbt så att rapphönsen kan börja para ut sig. Hörde att någon redan sett par i helgen då det var lite varmare, men de har nog gått samman igen nu när det blev kallt och snö igen. Jag är TRÖÖÖÖTT på vintern nu (är det nån som hört det tidigare kanske?) - jag vill ha VÅÅÅÅÅR.

Kommentera

Publiceras ej