4 dagar

2kommentarer

De äter duktigt och har vuxit en hel del. De väger nu mellan 450 - 580 gram. Jag har nog inte haft så stora valpar någon gång tidigare. Även om det skiljer en del mellan dem så ökar de jämnt allihopa.



Det är såklart mycket sömn också och så här trötta var de när jag städade i lådan idag. Att ligga utanför den var alltså inget problem.



Mamma Wimsa pysslar med dem. Hon är en riktig "praktmorsa", även om hon kostar på sej att komma ner till oss och umgås också. Just nu ligger hon vid mina fötter.

Nej nu ska jag åter ut och njuta av det vackra vårvädret. Man måste ta tillfället i akt när solen skiner så skönt.

2 kommentarer

Pernilla

04 May 2009 19:34

Åh så fina och goa de är. Vi sitter i valplådan i Alva mellan varven och det är nog den mest harmoniska plats man kan hitta, valplådan alltså. Jasså, en P-kull. Präktiga Prillan, Prima Ballerina eller vad kan det bli för fyndigt Ni hittar på den här gången?

/P

Pernille, Danmark

05 May 2009 13:20

Hej Marie.

Hvor er de fine, de små. Papa Camus er stolt :)

Glæder mig til at se, hvordan de udvikler sig.

Mange hilsener fra Pernille

Kommentera

Publiceras ej