Kärleksparet

3kommentarer

Så har jag då lyckats fixa lite med en bild jag tog på Wimsa och Camus tillsammans. Man kan ju göra en hel del i Photoshop men jag är inte så haj på det ännu. Får se vad jag lyckas klara ut framöver.





Jag hittade en länk i någon blogg jag gluttade i om en websida där man gratis kan fixa med sina bilder och jag var så klart tvungen att testa. Det var ganska enkelt så prova på www.picnik.com. Så här blev en bild jag lekte med:





Sidan är på engelska så det är väl därför som ringarna över a:na inte finns med. Wimsa är alltså på språng under jakt i Västerbottensskogarna i höstas.
.

3 kommentarer

Pernilla

05 Mar 2009 12:09

Vilken härlig bild på "Vimsa pa sprang" skulle kunne tro hon är norsk.

/P

Marie

06 Mar 2009 08:54

Visserligen är Wimsas pappa invandrad från Holland till Norge, men norsk - nej. Vi tar det som gotländska istället.

/M

Ulla-Britta

09 Mar 2009 16:13

Lycka till med magens tillväxt...på Wimsa alltså :-)

Vilket vackert huvud pappahund ser ut att ha och lite annorlunda färg eller?? ...det kanske är jag som är van att se dina. Spännande är det att vänta...och hoppas!

Kommentera

Publiceras ej