Borta...

0kommentarer

.. är nu de små Q-juvelerna. Igår flög jag till Arlanda med Qelly och Qati, där de hämtades av sina nya familjer.

Hemresorna har (som väntat) gått otroligt bra. Inget illamående och ingen gråt. Jag har fått trevliga rapporter från alla, där det varit en lugn förstanatt. Det är alltså helt som det ska. Unni har inte heller haft några problem med att huset nu är tomt på valpar. Det är nog mest jag som känner tomheten tror jag. Den är övergående - det vet jag ju sedan tidigare och jag vet också att valparna kommit till bra hem.

Nu är också valphagen nermonterad in väntan på nästa gång den kommer till användning. Det bör inte ta så lång tid tills det är dags igen om det går som jag hoppas. Jag går och väntar på att Wimsa ska komma i löp och då är planerna att hon ska paras en sista gång. Färden går till Danmark även denna gång.

Sista kvällen med valparna så hade vi även besök av Spike, som ju är morbror till valparna. Det var full fart i huset. Jag försökte fånga dem på bild, men det var inte så lätt.

Spike, Qelly och Qati  Som synes är det full fart

Spike och Qati





















Det syns på bilderna för de är bra suddiga. Det kan väl bero på fotografen också så klart, men livat var det. Alla tycktes gilla det i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej