Vi växer

0kommentarer

Ja nu växer de duktigt varje dag. De har mer än väl fördubblat sin födelsevikt och det finns ett litet, litet glimmande hål i ögonen. Imorgon har de kanske öppnat ögonen. Det betyder att de så smått börjar bli medvetna om omgivningen.

Jag har ju fotat dem liggande i min korg. Nu ryms INTE alla i korgen, om man inte lägger dem ovanpå varandra förståss. Det har varit så bekvämt att lägga dem i korgen när jag fixar till i valplådan.


Ett gäng grabbar är allt som ryms i korgen nu

Jag tog nu och la de 6 grabbarna i korgen och tikarna fick ligga bredvid mamma och snutta lite själva.


De tre tikarna




Å här är hela trötta gänget!

De har varit lite, lite lösa i magen, för mamma har nog varit ute och hittat något smaskigt på egen hand, vilket jag alltså inte uppskattar så mycket, för det visar sig ofta på valparna.

Kommentera

Publiceras ej