6 dagar

0kommentarer

Valparna växer fint och Unni tar väl hand om dem. Jag är bara lite orolig för Unni äter inte som jag önskar. Hon har normalt en mycket god aptit och jag vill ju att hon ska äta duktigt av den näringsriktiga mat jag serverar henne. Det gör hon dock inte! Däremot äter hon gärna tuggben, hundkex och mindre näringsriktig mat. Vi ger våra "gamlingar" mera normalfoder än de hundar som jobbar mera, som får lite mera näringstätt foder. Unni serveras därtill nu valpfoder, men som sagt - hon vill inte äta det jag vill hon ska. Hon har dock gott om mat till de små, så de lider inte någon nöd.

Valparna har nu börjat få lite pigment, så trampdynorna är nu svarta och nosarna är nästan svarta.

Här kommer några nya bilder på de små.




















Visst ser det skönt ut!

Kommentera

Publiceras ej